17.12.15

MUST HAVE - Kozaki


Hej kochani :) Jak już pewnie zauważyliście w sklepach na półkach pojawiły się kozaki. Dziś porozmawiamy o MUST HAVE tego sezonu a
mianowicie kozaki za kolano. Każda kobieta powinna mieć w szafie tej zimy takie właśnie buty. Dzięki temu, że są wysokie wspaniale wysmuklają naszą sylwetkę, myślę, że nie ma osoby która wyglądałaby w nich źle. Kozaki mogą być na płaskiej podeszwie dla tych którzy cenią sobie wygodę lub na obcasie, szpilce, słupku czy koturnie dla tych którzy lubią trochę poszaleć. W kolorach dowolny, takich jakie nam tylko przyjdą do głowy lub będą sprzyjały okazji ;) Ja już swoje kozaki wybrałam i zakupiłam, jestem z nich naprawdę zadowolona i polecam tym którzy się jeszcze wahają. A czy wy macie już jakąś parę w swojej szafie?

PROPOZYCJE 

   




























1 komentarz:

  1. Ja nie za bardzo przepadam za kozakami, preferuje botki. Ale te co podałaś są śliczne :)
    vicchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń