4.8.15

BEAUTY #WŁOSY- MYCIE



Hej wszystkim, dziś przychodzę do was z nową serią BEAUTY w której będę mówić wam o ciekawych trikach jak poprawić i pielęgnować swoją urodę. Na początek postanowiłam zacząć od włosów, myślę, że wiele osób marzy o pięknych, długich i lśniących włosach. Dziś dam wam

wskazówki co robić z włosami przed, w trakcie i po myciu :)

1. Może to banalne ale ważne: wszystkie produkty muszą być dopasowane do twoich włosów inaczej produkt nie będzie działał.
2. Do umycia nawet długich włosów wystarczy ilość szamponu odpowiadająca wielkość orzecha włoskiego, dzięki czemu zaoszczędzisz dużą ilość szamponu.
3. Przed myciem włosów porządnie je wyszczotkuj dzięki czemu włosy nie będą się plątały oraz usuniesz resztki produktu do stylizacji.
4.Nie trzyj włosów ręcznikiem raczej za jego pomocą delikatnie je wyciśnij dzięki czemu zapobiegniesz łamaniu się włosów.
5. Aplikujesz szampon na końcówki? Nie potrzebnie, piana z mycia i tak do nich dotrze.
6. Myj włosy letnia wodą nigdy gorącą. Na koniec opłucz je zimnym strumieniem- to zamknie ich łuski i poprawi ukrwienie skóry głowy.
7. Unikaj produktów z silikonami i parabenami. Pomagają krótkofalowo i tak naprawdę ukrywają problem zamiast go rozwiązać. 

Na dziś to już koniec porad na temat mycia włosów. Następny post będzie dotyczył pielęgnacji, więc jeśli jesteś ciekawa jakie domowe sposoby przygotowałam tym razem zaobserwuj mnie ;) dzięki czemu nie przegapisz interesujących cię postów, jak to zrobić? Banalnie proste! Wystarczy zjechać na sam dół tej strony i kliknąć przycisk "dołącz do tej witryny" Za wszystkie obserwacje dziękuje z całego serduszka :) Do zobaczenia w nowym poście już niebawem.

10 komentarzy:

  1. Great post!!

    Have a nice day!

    ichbinsil.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  2. Znałam już te rady wcześniej, bo oglądałam wieeeele filmików na temat włosów na youtubie, ale i tak fajnie, że zaczęłaś taką serię :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre rady
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuje się do wszystkich tych rad i nie narzekam na moje włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    >lover-photography.blogspot.com <
    Mogę liczyć na kilka kliknięć? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!:)
    obserwujemy?:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne porady :) W sumie większość stosuję, ale o silikonie nie miałam pojęcia :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosuje wszystkie te porady co napisalas ;D Mam bzika na punkcie swoich włosów! :)
    Świetny blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rady znam już od dawna, myślę, że dzięki yt gdzie szukałam ratunku dla moich włosów po kilkukrotnym farbowaniu i rozjasnianiu :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń